۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

مريم رجوي افتخار ايران و هر ايراني

مريم رجوي  وشهادت دركنگره آمريكا
 دعوت از رهبرمقاومت ايران خانم مريم رجوي توسط كنگره آمريكا و شهادت و استماع او دراين جلسه قلب هر ايراني ميهن پرست را به شور مي آورد و هر ايراني به ايراني بودن خود افتخار ميكند .و در دلش فرياد ميكند كه اگر چه خميني و خميني صفتان ، خامنه اي و روحاني نام پاك و مقدس ايران و ايراني را به زيركشيدند ولي به يمن وجود مريم رجوي ، مجاهدين خلق ايران و مقاومت قهرمانانه مردم ايران ، نام ايراني همچنان پرآوازه در هركجاي جهان طنين افكن است.
مريم رجوي دراستماع كنگره آمريكا : تأكيد مي‌كنم رژيم ملاها بخشي از راه حل بنيادگرايي نيست، بلكه قلب مشكل است و راه حل بنيادين آن، تغيير رژيم به‌دست مردم و مقاومت ايران است. اين رژيم، بسيار شكننده است و اكثريت عظيم مردم ايران، هم چنان‌كه در قيام سال 1388 همگان به چشم ديدند، خواستار يك تغيير بنيادين و برقراري دموكراسي هستند، قدرتنمايي رژيم، كاذب است و هدفش، پوشاندن ناتوانيهاي بنيادين رژيم در پاسخگويي به خواسته‌هاي ميليونها ايراني در قرن بيست و يكم است و ناشي از سياست ضعيف غرب در قبال آن مي‌باشد. مقاومت ايران به‌دليل نقش محوري سازمان مجاهدين خلق ايران، به‌عنوان يك نيروي دموكراتيك مسلمان، آنتي‌تز بنيادگرايي است.
مي‌توان و بايد پديده بنيادگرايي اسلامي چه نوع شيعه يا سني، را شكست داد. لازمة اين كار، تشكيل يك ائتلاف بين‌المللي و اتخاذ قدمهاي عملي است .