۱۳۹۴ فروردین ۸, شنبه

استراتژي قيام و رهنمود هايي به جوانان برومند ايران ، از مسعود ما

استراتژي قيام رهنمودهايي براي جوانان مجاهد و مبارز ايران
وقي رژيم آخوندي در بحرانهاي مختلف اتمي و اقتصادي و اجتماعي و بين المللي درحال غرق شدن است ، وقتي كه ولي فقيه آخوندهاي جنايتكار، درهمه بحرانها نه راه پس و نه راه پيش دارد ، وقتي كه مردم مظلوم وبي دفاع ايران ، زيرشديدترين اختناق و سركوب قرار دارند و وقتي كه رژيم آخوندي رمق مردم اسير ما را به لحاظ اقتصادي كشيده است و اكثريت مردم ما را درزير خط فقر برده است ، ديگر دراين دوران بخصوص در سال 94 ، بايستي شاهد قيامها  جنبش هاي پي درپي مردم مان باشيم .كه جانشان به لبشان رسيده ، قيامهايي كه در اثرظلم و جنايت ، آخوندهي فاسد و دين فروش راه به سرنگوني اين رژيم ضد بشري خواهد برد ، لذا مردم ما بخصوص جوانان و نوجوانان قهرمان ايران ،جوانان برومندي كه ديگر اين رژيم فاسد را تحمل نميكند ، بايستي با اتكا به رهنمودهاي رهبر انقلاب دموكراتيك مردم ايران ، آقاي مسعود رجوي ، راه ها را تشخيص داده و با ابتكارات و ايده هاي نو خود آنها را به كمال برسانند ، بله مسعود ما همه چيز ماست ، رهبر عزيز و فداكار ماست ، كسي كه حدود 50 سال يك تنه و بلا وقفه  پرچم انقلاب را بردوش كشيده و در او تجارت 100 ساله مبازره مردم ايران متبلورشده است : آقاي مسعود رجوي دراين پيام ميگويد:
سلام به زنان و مردان اشرفنشان که در اثنای قیام فریاد میزنند «ما زن و مرد جنگیم، بجنگ تا بجنگیم»،
سلام به بچههای بیترس و بیم که در قیام عاشورا فریاد میزدند «ما بچههای جنگیم، بجنگ تا بجنگیم»،
و سلام به هواداران و پشتیبانان مجاهدین خلق ایران و خواهران و برادران مجاهدم در داخل کشور،
قسمتی از پیامها و نامه‌ها و سوالاتی را که از راههای مختلف فرستاده بودید، دریافت کردم. در برابر عواطف بی‌آلایش و چشمه زلال و شفاف احساسات پاکتان، مخصوصاً در مورد نشستهای ”فاتحان“ و ”کارزار پیروزی“ و پیامهای 13آبان و 16آذر و پیام قیام عاشورا، هیچ نمیگویم الا این‌که خدا به من و به همه مجاهدین شایستگی وفای به عهد با خلق و خالق را بدهد. آن‌چنان که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون، مجاهد زندگی کنیم و مجاهد بمیریم. باشد که در تاریخ این خلق و این میهن، نام و سنّت نیک باقی بماند.

فراتر از این، هر مجاهد خلق و هر عضو یا هوادار و پشتیبان این مقاومت، باید به‌جای ”کرده“ های خود ولو مثبت، ”ناکرده“ ها را ببیند و بخواند و نسبت به همین ”ناکرده“ ها عذر تقصیر بخواهد و پوزش بطلبد. ناکردههایی اعم از کوچک و بزرگ که می‌توانستند یک روز یا یکساعت یا یک دقیقه و حتی یک ثانیه و بهاندازه یک گرم، امر خطیر سرنگونی و نیل به آزادی و حاکمیت خلق قهرمان را تسریع کند یا در آن تاثیر بگذارد. و حالا می‌خواهم با پاسخ دادن به بخشی از سوالات شما، اندکی از ناکردههای بسیار را در حدی که تجربه کردهام و می‌دانم، جبران کنم. کاش امکان نشست یا ارتباط جمعی می‌داشتیم اما چارهیی نیست و فعلاً باید به همین شیوه قناعت کرد.براي اطلاعات بيشتر اينجا راكليك كنيد :