۱۳۹۴ خرداد ۲۸, پنجشنبه

قسمتي از پيام رمضان مسعود رجوي رهبر انقلاب دموكراتيك مردم ايران ، براي اعضا و كانديداهاي عضويت مجاهدين در اشرف ، شهريور 1386 - مكالمه خدا با شيطان ( ضد انسان ، ضد بشر)

مسعود رجوي رهبر انقلاب دموكراتيك مردم ايران 
قسمتي از  پيام رمضان  مسعود رجوي رهبر انقلاب دموكراتيك مردم ايران ، 
 براي اعضا و كانديداهاي عضويت مجاهدين در اشرف ، شهريور 1386
حالا مي‌خواهم كليد و رمز و راز مقابله با شيطان را با شما، در ميان بگذارم. گوش كنيد اين سلاحي است كه در جهان سلاحي بالاتر از آن نيست. هيچ‌وقت هم هيچ‌كس نمي‌تواند آن را از يك مجاهد خلق بگيرد. از سوره الاسراء مي‌خوانم. مكالمه خدا با شيطان سركش است.
فقط يادتان باشد كه انسان و شيطان ضد همديگرند. ضدانسان و ضدبشر ترجمه تحت‌الفظي كلمه شيطان است:

وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِكَ وَأَجْلِبْ عَلَيْهِم بِخَيْلِكَ وَرَجِلِكَ وَشَارِكْهُمْ فِي الأَمْوَالِ وَالأَوْلادِ وَعِدْهُمْ وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلاَّ غُرُورًا
 إِنَّ عِبَادِي لَيْسَ لَكَ عَلَيْهِمْ سُلْطَانٌ وَكَفَي بِرَبِّكَ وَكِيلاً

خدا به اخراج شيطان كه به هژموني انسان تن نمي‌داد، حكم كرد. شيطان به خط و نشان كشيدن براي انهدام نسل انسان پرداخت و به خدا گفت: اين‌قدر به اين انساني كه ساخته‌يي نناز، اگر تا روز قيامت به من مهلت بدهي جز تعداد اندكي، كنترل همه آنها را به‌دست مي‌گيرم.
خدا كه مي‌دانست چه گوهري در وجود انسان به وديعه گذاشته، گفت:
ـ گمشو و ما را اينقدر از ضعفهاي انسان نترسان، جزاي تو و پيروانت به تمام و كمال در جهنم داده خواهد شد.
ـ وانگهي مهلت تو تا روز قيامت نيست، بلكه تا وقتي است معلوم و معين (لابد تا وقتي كه جامعه‌يي يگانه و عاري از ستم و زنجير و بهره‌كشي تأسيس شود و هيچ زمينه و مبناي مادي براي عملكردهاي ضدانساني و هيچ شكافي براي انگيزشهاي شيطاني وجود نداشته باشد).
ـ مهمتر اين‌كه: هر كه را مي‌تواني بلغزان و منحرف كن با صدايت و حرفهايت (و سايتهايت و راديو تلويزيونهايت و رسانه‌هايت و برچسبها و ياوه‌ها و اكاذيب و مجعولاتت) تهاجم كن، بتاز بر آنها با سواره نظام و با پياده نظامت، و مشاركت كن با آنها در اموال و اولاد، و هر چه مي‌خواهي فريب و وعده بده، هر‌چند كه همه وعده‌هايت سراب و پوشالي است.
ـ اما بدان، كه قانون آفرينش و آن‌چه من مقرر كرده‌ام، اين است كه در مورد آنكس كه بنده من است (عبادي يعني بندگان مختص من) هيچ غلطي نمي‌تواني بكني، هيچ تسلط و سلطه‌يي بر آنها نخواهي يافت چون خدا پشت و پناه آنها و براي آنها كفايت است.
ـ بله شيطان در كاركردهاي اخص انساني، در نقطه صدق و فدا، ورود ممنوع است. اين مرز سرخ ورود شيطان و همه نيروهاي اهريمني را خود خدا گذاشته و در آن هيچ خدشه و شكافي نيست. اين‌جا كه همان جوهره انساني است، نمي‌تواند وارد شود. اين‌جا خدا ايستاده است و به بنده‌اش مي‌گويد: نترس، دستت را به من بده و به من تكيه كن. الله الله…
شبي در آستانه جنگ و بمباران به صحراي اشرف بيرون شده بر آسمان پرستاره‌اش خيره ماندم: همه جايش نوشته بود: الله الله…(وام از سهل تستري)
اي زدردت خسـتگان را بـوي درمـان آمـده
يـاد تـو مـر عـاشـقان را راحت جـان آمـده
صـدهـزاران عـاشـق سـرگشـته بيـنم پُـر اميـد
در بيـابـان غمت الله گـويـان آمـده

رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّكَ أَنتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ