۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

مسعود رجوي : هزارها بار قلبم را سوراخ كردند؛ هزارها بار طناب به گردنم انداختند؛ هزارها بار بر بدنم شلاق زدند.من مجاهد خلقم؛ صدها هزارانم؛ نماينده نسل بيشمارانم

مسعود رجوي رهبر انقلاب مردم ايران درسال 1364
سالروز انقلاب ايدئولوژيكي دروني سازمان مجاهدين خلق ايران گرامي باد . 
مسعودرجوي در قسمتي از سخنانش در سال 1364 ،  درباره «پيام انقلاب ايدئولوژيك» گفت: «راستي, جوهر ايدئولوژيك انقلاب چه بود؟ آخر, رهايي زن تازه قدم اول بود. زدودن افكار ارتجاعي راجع به زن, قدم اول بود. پيام اين انقلاب, انفجار رهايي است... از طريق تولد يك رهبري نوين. انفجار رهايي كه روي محور ترقي, پيشرفت و منافع مردم, ما را يك گام, يك قدم كيفي, بالاتر قرار مي دهد؛ ما را جهش مي دهد.
گفتم كه ازدواج مقدمه بود... خرج مقدماتي بود. خرج اصلي, آن گوهري است كه در درون تك تك آحاد انساني وجود دارد و وقتي كه آن گوهر منفجر و بسان هسته اتم شكافته و شكسته شود, آن وقت:
رسد آدمي به جايي كه به جز خدا نبيند“...
بحث بر سر يك يا دو فرد تنها نيست؛ اصلاً و ابداً... مگر ما فرد هستيم؟ اگر صحبت يك فرد است... آن ذره كه در حساب نايد ماييم... اما در هياٌت سازماني و به عنوان نماينده يي از نسل مجاهدان و از يك جريان تاريخي, بله, بله. اينجا ديگر صحبت فرد نيست. اينجا ديگر آدم بايد پيامي را برساند.

پيام چيست؟ بله. من آمده ام تا خودم را و نسلم را و سازمانم را فدابكنم براي رهايي ايران. هزارها بار قلبم را سوراخ كردند؛ هزارها بار طناب به گردنم انداختند؛ هزارها بار بر بدنم شلاق زدند. من مجاهد خلقم؛ صدها هزارانم؛ نماينده نسل بيشمارانم. آمده ام خودم را فديه رهايي خلق در زنجيرم بكنم. آي مردم ايران: مَن انصاري الي الله؟... چه كسي من ”مجاهد خلق“ را در مسير خدا و خلق نصرت خواهد كرد؟ هل مِن ناصر ينصرني؟