۱۳۹۴ خرداد ۳۱, یکشنبه

مسعود رجوی :‌يك سينه سخن دارم ، گو شرح دهم يا نه ؟ اگر فشارهايي كه بر سر مجاهدين آمد فقط يك درصدش بر سر رژيم ميآمد ، آنرا پودر و دود ميكرد



مسعود رجوی رهبر انقلاب مردم ايران
 
قسمتي از  پيام رمضان  مسعود رجوي رهبر انقلاب دموكراتيك مردم ايران ، 
 براي اعضا و كانديداهاي عضويت مجاهدين در اشرف ، شهريور1386
ديديد كه با چنگ‌زدن به ريسمان خدا و خلق و انقلابي كه مريم عرضه كرد، در چهار سال و نيم گذشته، آن‌همه توفان و بحران و ضربه و توطئه، طرح و نقشه و فشار براي از‌ميان برداشتن و متلاشي‌كردن مجاهدين (با به‌كار‌گرفتن امكانات 10دولت) نه‌فقط به‌جايي نرسيد، بلكه حتي نتايج معكوس داد و مجاهدين بي‌سلاح، بدون مبالغه، در عرصه سياسي و اجتماعي و تاريخي، بالاتر هم رفتند. بالقوه، قويتر هم شدند. سرفراز، روسفيد و گردن‌فراز!

 باور كنيد كه اگر اين فشارها و اين بلاها كه به سر مجاهدين آمد، فقط يك درصدش بر سر طرف مقابلمان يعني رژيم مي‌آمد، آن را پودر و دود مي‌كرد. 10درصدش هم كافي بود كه حتي يك ساختار مستحكم انقلابي را بدون انقلاب و ايدئولوژي و آرمان مجاهدين، متلاشي كند.
تجربه اپورتونيستهاي چپ‌نما در دهه50 خيلي گوياست. ضربه ساواك در شهريور سال1350 زمينه را براي رشد اپورتونيسم در صفوف خودمان فراهم كرد و سازمان مجاهدين خلق ايران در يك مقطع به‌دست اپورتورنيستهاي چپ‌نما متلاشي شد. سودش را هم شاه و شيخ و به‌خصوص شخص خميني در سرقت رهبري انقلاب ضدسلطنتي برد. شما 30سال بعد، براي نخستين بار در عمر مبارزاتيتان ضربه و سونامي را تجربه كرديد. اما به‌كار‌گرفتن امكانات 10دولت هم براي انهدام مجاهدين اثر نكرد. خوشا انقلاب مريم. ماشاءالله، لاحولَ ولا قوهَ الا بالله «يك سينه سخن دارم، گو شرح دهم يا نه؟»
20‌ـ30 سال بعد خودتان براي نسل بعدي روايتها خواهيد كرد.